Delo na domu

 

 

 

VADBENI LIST ZA VRAČILO UČITELJEM (KLIKNI IN SE POVEŽI)
Na vadbeni list obvezno napišite: PRIIMEK IN IME, RAZRED, DATUM
RAZLIČNE FORMATE VADBENIH LISTOV, PO TEDNIH VADBE, IMATE V ZAVIHKU
,,VADBENI LISTI-RAZLIČNI FORMATI,, ali KLIKNITE NA SPODNJO SLIKICO↓↓↓

 

 

 

1. NALOGA – obvezno

Poglej učni video in odgovori na vprašanje v tabeli!

POVEZAVA NA UČNI VIDEO:
(V TABELO V VADBENEM LISTU PRAVILNO VNESITE/NAPIŠITE POZAMEZNO ŠPORTNO GIBALNO SPOSOBNOST)

http://www2.arnes.si/~rzicke/video_teorija_sporta/gibalne_sposobnosti/index.html

2. NALOGA – obvezno

  TEDENSKA VADBA ZA ŠVZ – VADBO JE PRIPOROČLJIVO IZVAJATI VSAJ 2 X TEDENSKO!


NAČIN POŠILJANJA VADBENIH LISTOV UČITELJEM ŠVZ
Vadbeni list vrnite svojim učiteljem ŠVZ, na njihove spodaj navedene e-poštne naslove!
Vadbene liste lahko na e-poštne naslove svojih učiteljev pošljete, kot  Wordov dokument, ki ste ga izpolnili in shranili na svoj računalnik, kot skeniran pdf, jpeg dokument, kot fotografijo poslano s gsm aparata…

OPOZORILO!
Vadbo opravljate na lastno odgovornost!
Vadbo opravljajte po svojih sposobnostih, v skladu s svojo psiho-fizično pripravljenostjo!
Če imate kakršnekoli probleme, se posvetujte s svojim zdravnikom in opravljajte vadbo, v skladu z navodili, ki jih prejmete!

ŠE NEKATERA PRIPOROČILA AKTIVA ŠVZ – (KLIKNI NA SPODNJE POVEZAVE IN SE POVEŽI)

Vaje za ogrevanje/raztezanje/gibljivost: http://funkcionalnavadba.splet.arnes.si/?page_id=131
Vaje za moč: http://funkcionalnavadba.splet.arnes.si/?page_id=105
Vaje za sproščanje/dihanje/preventivo: http://funkcionalnavadba.splet.arnes.si/?page_id=135

Vaje za tek (povzeto po James Dunne): https://www.youtube.com/c/JamesDunne/videos
Vaje za moč (povzeto po Dave Dreas): https://www.youtube.com/c/DaveDreas/videos
Vaje za preventivo (povzeto po Peti element): https://www.youtube.com/user/PILATESpetielement/videos